Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

Κυκλάδες - Πήλιο - Ελευσίνα...

Αφιερωμένο...

στους φίλους από το Ξάνθη φιλοσοφείν
που μας τροφοδοτούν με πολύτιμα πνευματικά μηνύματα

στην τριήμερη συνάντησή τους στο Πήλιο

και...


σε κάποιους άλλους φίλους που τούτο το Σαββατοκύριακο συναντιούνται στην Ελευσίνα - κάποιοι σπουδαίοι άνθρωποι που σημάδεψαν μια μεγάλη περίοδο της ζωής μου

H ομάδα...χώρος εκπαίδευσης , μάθησης κι αυτός
με δυνατότητες διεύρυνσης μα και παγίδευσης...

τέχνη η ύπαρξη και η συνύπαρξη
σπουδαίος ο δρόμος προς τη λύτρωση...

Αυτό το διάστημα έχω επιλέξει την απομόνωση
μα η επικοινωνία ψυχής και πνεύματος δεν περιορίζεται κι ούτε καθορίζεται από χώρο και χρόνο...
Παιδιά συνδέομαι μαζί σας...
να απολαύσετε την όμορφη φύση του Πηλίου
την επικοινωνία σας
την ανταλλαγή ενέργειας μεταξύ σας

πίνω κι εγώ ένα τσίπουρο μαζί σας - έχουμε βρει ένα ντόπιο "νέκταρ"-
στην υγειά σας φιλαράκια!







(φωτογραφίες: flickr )

6 σχόλια:

Διαβάτης είπε...

Καλό μήνα αγαπημένη ,
και όμορφες,δροσερές , καλοκαιρινές διαδρομές στην ψυχούλα σου.

Την καλημέρα μου από τη Μεγαλόνησο.

PISTOS788 είπε...

ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑ...

ΜΥΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΣΙΠΟΥΡΟ...ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΜΠΟΥΚΑΛΙ-ΠΛΑΣΤΙΚΟ,ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΨΥΞΗ...
ΑΠΑΙΧΤΟ...
ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΓΟΣ...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ.

ANAZHTHΣH είπε...

Διαβάτης

Καλημέρα, καλό μήνα,ευχαριστώ για τις ευχές.
Φέτος επέλεξα να μην δουλέψω το καλοκαίρι...
Σε φιλώ Αργυρούλα μου.

ANAZHTHΣH είπε...

PISTOS788

Γειά σου καλέ μου Πιστέ με τα ωραία σου!

ANAZHTHΣH είπε...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS

Καλό μήνα φίλε μου, ξεκίνησες μπανάκια;