Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2010


Φίλοι μου χρειάζομαι την βοήθειά σας!!!
Έχω πρόβλημα με τον υπολογιστή. Πήρα καινούριο(μου πέρασαν και τα Windows 7)και πριν προλάβω να το χαρώ μου έβγαλε προβλήματα.
Δεν με αφήνει να μπω στα σχόλια των περισσότερων bloggers (ή ακόμη κι αν μπω κι αφήσω σχόλιο δεν το δημοσιεύει) και στην αποτυχημένη μου αυτή προσπάθεια μπλοκάρει η δυνατότητά μου να μπω σε οποιοδήποτε μπλογκ για 3-4 λεπτά.
Αν κάποιος από σας έχει κάτι να προτείνει θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα.
Ευχαριστώ.

17 σχόλια:

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Γράφω μόνο για να μη νομίσεις πως δεν συμπάσχουμε. Ανίσχυροι όμως να βοηθήσουμε. Δεν έχουμε τις γνώσεις προσπάθησα να βρώ κάποιον που ξέρει αλλά κυρικάτικα σταθηκε αδύνατον. .Κάνε υπομονή μέχρι αύριο.Κάποια λύση θα βρεθεί.
Καλό βράδυ

ANAZHTHΣH είπε...

CHRISTOBAL

Πολύ γλυκό κι ευγενικό εκ μέρους σου καλέ μου φίλε.Το εκτιμώ ιδιαίτερα.Ευχαριστώ.Ήδη βοηθάς...

ΑΝΘΗ είπε...

Κι εγώ ακολουθώ το παράδειγμα του Christobal, καλή μου. Έχω την αίσθηση ότι γρήγορα θα αποκατασταθούν όλα σου τα προβλήματα. Ίσως αν έκανες κάποια ερώτηση αύριο στο κατάστημα από όπου το αγόρασες και αν μιλούσες με έναν τεχνικό, εξηγώντας του την κατάσταση, μπορεί να σου έδινε κάποια λύση. Μπορεί κάποια προγράμματα να μην είναι συμβατά.

Θα σε έχω στη σκέψη μου και θα περιμένω να μάθω αύριο τα καλά νέα! Καλό κι ευλογημένο βράδυ, Όλυ μου!

kiriakid είπε...

Βλεποντας την φωτογραφια καταλαβαινω την κατασταση του υπολογιστη. Κουραγιο τα εχουμε περασει ολοι. Ωρες ατελειωτες για διαφορα προβληματα.
Παντως τα 7 επειδη ειναι ακομα καινουργια ,λιγοι τα εχουν δουλεψει για να δωσουν λυση. Υπολογιζω οτι το τειχος προστασιας των Windows ειναι σε υψηλο επιπεδο για προστασια απο ιους και θελει κατεβασμα. Εναρξη/Ρυθμισεις/Πινακας ελεγχου/Κεντρο ασφαλειας/Τειχος προστασιας των Windows. Επισης 5 λεπτα προσευχη πριν και 5 μετα Διαφορετικα θελει τον Γερμανο του. ΖΚ

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.
ΓΙΑ ΡΩΤΗΣΕ ΤΟ ΦΙΛΟ ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΘΕΜΑ http://hackaday-thema.blogspot.com/
ΞΕΡΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΑΠΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ.

mystery girl είπε...

Καλή εβδομάδα anazhthsh, ελπίζω να λυθεί γρήγορα το πρόβλημά σου.

ANAZHTHΣH είπε...

ΑΝΘΗ
ΑΝΘΗ

Αγαπημένη μου Ανθή να ήξερες πόσες φορές -μάταια-προσπάθησα να αφήσω σχόλιο στη σελίδα σου-σήμερα δοκίμασε μια φίλη βοηθώντας με.
Ας είναι ,μικρή άσκηση υπομονής...
Σ΄ευχαριστώ, θα βρεθεί λύση.Να είσαι καλά φίλη μου.

ANAZHTHΣH είπε...

kostas

Απευθύνθηκα στο τμήμα τεχνικής στήριξης γνωστής αλυσίδας όπου εισέπραξα ψυχρότητα και άρνηση.Αντίθετα στο multirama εκτός από ευγένεια και προθυμία φαίνεται να βγαίνει κάποιο φως...Θα δούμε. Μικρή άσκηση...
Σ΄ ευχαριστώ για το ενδιαφέρον φίλε κι αδελφέ.

ANAZHTHΣH είπε...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS

Καλέ μου φίλε σ΄ευχαριστώ για τη γενναιοδωρία των αισθημάτων σου.
Αν δεν βγει κάτι από την αυριανή προσπάθεια θα αναγκαστώ να ενοχλήσω τον φίλο που ευγενικά μου προτείνεις.Να είσαι καλά και να συναντάς στο δρόμο σου ανθρώπους που θα ανταποκρίνονται στην όμορφη ψυχούλα σου.

ANAZHTHΣH είπε...

mystery girl

Σ ευχαριστώ φίλη μου, έρχομαι να δοκιμάσω στη σελίδα σου. Φιλιά.

efhbos είπε...

Μεγαλη ιστορια αυτο...Δεν εχουν σχεση τα windows 7 με αυτο.
Ειναι θεμα του browser που χρησιμοποιεις π.χ. mozilla ή explorer.
Αν εχεις mozilla ακολουθησε αυτα τα βηματα: Μενου εργαλεια --> Επιλογες internet --> Καρτελα Περιεχομενο --> Ξεσεκαρεις την επιλογη που λεει "Φραγη αναδυομενων παραθυρων".
Τωρα αν χρησιμοποιεις explorer δεν πιστευω να σε βγαζει προβλημα.

efhbos είπε...

*Ελπιζω να βοηθησα...!
Και καλως σε βρηκα!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Αχχχχ... ανίκανη και ανίδεη να βοηθήσω εσένα αλλά και εμένα που τις τελευταίες ημέρες μου κολλάει και θέλει κάθε τόσο επανεκκίνηση.

Κοντολογίς...κράτα με να σε κρατώ, ν'ανεβούμε το βουνό, που έλεγε η μαμά μου.

Τι λες...θα το διαβούμε, δεν θα του περάσει...
:-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ανώνυμος είπε...

ΟΜΟΡΦΗ ΑΝΕΜΩΝΗ ΕΥΧΟΜΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΜΙΚΡΗ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΣΟΥ

ΑΛΛΩΣΤΕ ΦΥΛΛΟ ΔΕΝ ΠΕΦΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΛΑΔΙ
ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ


ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑΤΑΚΙ ΜΕ ΑΓΑΠΗ

ΤΕΛΙΤΣΑ

ANAZHTHΣH είπε...

efhbos

Το δοκίμασα κι αυτό φίλε μου μαζί με πολλά άλλα αλλά...Να είσαι καλά σ΄ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, θα βρεθεί λύση.
Καλώς βρεθήκαμε, θα τα λέμε.

ANAZHTHΣH είπε...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ

Εκπαιδευόμαστε στην υπομονή φίλη μου, μαζί με πολλά άλλα. Ας είναι ,μικρό το κακό και δεν θα του περάσει!Φιλιά!

ANAZHTHΣH είπε...

telitsa

Έτσι όπως τα λες, σ΄ευχαριστώ για τη συμπαράσταση και την βοήθεια.